הום דיספליי היא חברה מובילה לפתרונות אחסון ומידוף מודולרי. החברה מקיימת שיתופי פעולה פוריים וארוכי טווח עם אדריכלים המוצאים בה שחקן חיזוק משמעותי בתוכניות העיצוב ויישומן. יתרונה הגדול והבולט של הום דיספליי עבור האדריכל הוא חופש פעולה. עולם שלם של אפשרויות הממתין לכם עם מניפת מוצרים מודולריים, חדשניים, איכותיים, אמינים ולכל מטרה.

להום דיספליי קטלוג עשיר ומגוון של מוצרים לבית ולחלל המשרדי. כאן תמצאו רעיונות וסגנונות חדשניים עבור חדרי ארונות, חדרי שינה, מידוף לסלון, מערכות מידוף מודולריות למשרד, חדרי ילדים, מחסנים, חדרי כביסה, מזווה ועוד.

לצד הנראות המדהימה, כל המוצרים והמערכות שלנו בהום דיספליי הם מופת של סדר וארגון. שילוב יוצא דופן בין פונקציונאליות לדקורטיביות. אנו עובדים עם מניפת צבעים עשירה וחומרי גלם רבים כגון עץ, פלסטיק, כרום, אלומיניום, זכוכית ועוד.

המערכות המתקדמות והחדשניות של הום דיספליי מגיעות ביחד עם מבחר פריטים משלימים כמו עשרות קולבים מיוחדים בסגנונות שונים, ארוניות אחסון, מגירות, שידות, יחידות מידוף, מדפים למחסן, אביזרים, מתלי בגדים, יחידות אחסון נעליים ועוד.

מחלקה ייעודית לאדריכלים

לחברת הום דיספליי מחלקה ייעודית המשרתת אדריכלים ומעצבי פנים. המחלקה מעמידה לרשותכם איש קשר ישיר לכל שאלה או ייעוץ מקצועי. אולם התצוגה הגדול שלנו ממוקם ברחוב שלמה 99 בתל אביב עם חנייה בשפע. אנו מעניקים לאדריכלים ומעצבי פנים ליווי צמוד ומסייעים בהתקנות בבית הלקוח לרבות ביצוע תוכניות מיוחדות ברמת Custom Made.

הום דיספליי היא חברת בת של חברת דיספליי המתמחה בפתרונות מידוף לחללים מסחריים ובעלת וותק של למעלה מ-40 שנה. אדריכלים אשר בוחרים בהום דיספליי נהנים אפוא מחברה עם גב כלכלי איתן וכן מניסיון וידע שנצברו במשך עשרות שנים. המוצרים מסופקים עם אחריות ארוכת טווח כך שהלקוח שלכם בידיים טובות.

    צרו איתנו קשר

    0s

    לתשומת ליבכם:

    מבצע במיוחד עבורכם .
    בקניית 100 קולבים מאותו הדגם נהנים
    מ30% הנחה !!

    מלבד קולבי אנטי סליפ(מקט 10048-10049)- הנמכרים באריזה של 50 יח.

    פיתוח האתר